Korki do lag. Harley, ZW-018

Indeks ZW-018

1984-2017 Softail (oprócz 2013-2017 Breakout); 1980-1983 i 2000-2013 Road King, Electra; 1993-2005 FXDWG; 1977-1984 FL; 1980-1986 FXWG

170,00 zł
Ilość

Nowe, chromowane korki do lagi przedniego zawieszenia do motocykli Harley Davidson .

Pasują do modeli:

1984-2017 Softail (oprócz 2013-2017 Breakout); 1980-1983 i 2000-2013 Road King, Electra; 1993-2005 FXDWG; 1977-1984 FL; 1980-1986 FXWG;

Część jest zamiennikiem oryginału nr oem: 45838-77

Cena za 2 sztuki.

ZW-018

Producent

  • Motorcycle Storehouse B.V.
  • Gotenburgweg 46
  • 9723 TM Groningen
  • Holandia
  • info@mcseurope.nl
  • +31 (0) 50 303 97 75

Osoba odpowiedzialna

  • Motorcycle Storehouse B.V.
  • Gotenburgweg 46
  • 9723 TM Groningen
  • Holandia
  • info@mcseurope.nl
  • +31 (0) 50 303 97 75

Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa układów zawieszenia w motocyklach oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR):

* Zapewnij, że montaż i demontaż elementów zawieszenia wykonuje wykwalifikowany mechanik. Nieprawidłowy montaż może prowadzić do utraty kontroli nad pojazdem.

* Dobieraj części zawieszenia odpowiednie do modelu motocykla oraz stylu jazdy. Używanie niekompatybilnych lub nieodpowiednich części może pogorszyć właściwości jezdne i zwiększyć ryzyko wypadku.

* Regularnie sprawdzaj stan techniczny zawieszenia, w tym wycieki oleju, uszkodzenia mechaniczne i zużycie elementów. Uszkodzone elementy mogą nagle zawieść podczas jazdy.

* Dokonuj regulacji zawieszenia zgodnie z instrukcjami producenta i w oparciu o swoje preferencje. Nieprawidłowe ustawienia mogą negatywnie wpłynąć na stabilność motocykla.

* Unikaj przeciążania motocykla, ponieważ wpływa to na działanie zawieszenia i może doprowadzić do jego uszkodzenia.

* Zadbaj o regularny serwis zawieszenia, zgodnie z zaleceniami producenta. Wymiana oleju i konserwacja uszczelnień są kluczowe dla prawidłowego działania.

* Wymieniaj uszkodzone elementy zawieszenia na nowe, oryginalne lub rekomendowane przez producenta. Stosowanie zamienników niskiej jakości może obniżyć bezpieczeństwo.

* Upewnij się, że wszystkie śruby i połączenia są dokręcone z odpowiednim momentem obrotowym. Poluzowane elementy mogą spowodować nieprawidłowe działanie zawieszenia.

* Po każdej zmianie w zawieszeniu przeprowadź jazdę próbną w kontrolowanych warunkach, aby upewnić się, że motocykl prowadzi się stabilnie i przewidywalnie.

* Nie modyfikuj zawieszenia w sposób, który wykracza poza zalecenia producenta. Samodzielne przeróbki mogą osłabić konstrukcję i zwiększyć ryzyko awarii.

* Zwróć uwagę na stan opon i ich ciśnienie, ponieważ mają one wpływ na działanie zawieszenia. Niewłaściwe ciśnienie w oponach może pogorszyć komfort jazdy i trakcję.

* Podczas jazdy po nierównościach zwolnij, aby uniknąć nadmiernego obciążenia zawieszenia i potencjalnych uszkodzeń.

* Nie używaj motocykla z uszkodzonym zawieszeniem.

* Upewnij się, że masz odpowiednią wiedzę i umiejętności przed przystąpieniem do jakichkolwiek regulacji lub napraw zawieszenia. W razie wątpliwości skonsultuj się z profesjonalistą.