Farby, lakiery, spraye
- » Części
- » Części nowe
- » Akcesoria
- » Błotniki
- » Części silnikowe
- » Elektryka, układ zapłonowy
- » Filtry oleju
- » Filtry powietrza
- » Kierownice, klamki, manetki
- » Koła, felgi, dętki, opony
- » Książki, katalogi
- » Laminaty - elementy nadwozia
- » Liczniki, wskaźniki, zegarki
- » Linki
- » Lusterka
- » Nakładki, dekle, pokrywy
- » Nakładki na kapę sprzęgłową
- » Nakładki na skrzynię biegów
- » Nakładki na silnik
- » Nakładki filtra powietrza gaźnik
- » Emblematy, szyldy
- » Nakładki na błotnik
- » Nakładki na klakson
- » Nakładki na lampy
- » Nakładki na oś, ramę, wahacz
- » Nakładki na pulley
- » Nakładki na śruby
- » Pokrywy akumulatora
- » Nakładki na owiewkę
- » Nakładki na cewkę, regulator nap.
- » Narzędzia, klucze
- » Oleje, farby, płyny eksploatacyjne
- » Oświetlenie
- » Podnóżki, podłogi
- » Siedzenia, sakwy, bagażniki
- » Sprzęgło, skrzynia biegów
- » Śruby, nakrętki
- » Szyby, deflektory i owiewki
- » Układ hamulcowy
- » Układ paliwowy
- » Układ wydechowy
- » Uszczelki
- » Zawieszenie, gmole, rama
- » Wyprzedaż
- » Kupony podarunkowe
- » Customowe motocykle + lista części
- » Sportster 2015 Forty-Eight - modyfikacje
- » Sportster 2005 Low - modyfikacje
- » Sportster 2017 Iron - modyfikacje
- » Fat Bob 2018 - modyfikacje
- » Road King 2017 - modyfikacje
- » Street Glide 2015 - modyfikacje
- » Sportster 2009 - modyfikacje
- » Street Bob 2011 - modyfikacje
- » Sportster Iron 2014 - modyfikacje
- » Breakout 2016 - modyfikacje
- » Road Glide 2015 - modyfikacje
- » Softail - Fat Boy 2008 - modyfikacje
- » Sport Glide 2019 - modyfikacje
- » Sportster 1200 Custom 2012 - modyfikacje
- » Sportster 1200 Custom 2016 - modyfikacje
- » Sportster 1200 2002- modyfikacje
- » Części używane
- » Akcesoria
- » Błotniki
- » Części silnikowe
- » Elektryka, układ zapłonowy
- » Dekle, osłony, emblematy
- » Filtry powietrza
- » Lusterka
- » Kierownice, klamki, risery
- » Manetki
- » Podnóżki, podłogi
- » Oświetlenie
- » Siedzenia, sakwy, bagażniki
- » Sprzęgło, skrzynia biegów
- » Układ hamulcowy
- » Układ wydechowy
- » Zawieszenia, kola, felgi, rama
- » Zbiorniki, korki paliwa
- » Schematy
- » Katalogi-online
- » Kupony podarunkowe
- » Części nowe
- » Odzież
- » Kaski
- » Gadżety, upominki
- » Modele HD Custom Maisto
- » Meble dla dzieci
- » Kubki
- » Magnesy
- » Metalowe podkładki
- » Mini silniki
- » Naszywki, naklejki
- » Przypinki
- » Puszki, pojemniki, piórniki
- » Ramki na rejestrację
- » Tablice, szyldy, pocztówki
- » Szyldy 3D Podświetlane
- » Termometry, zapalniczki
- » Zegary
- » Wystrój garażu
- » Zawieszki, breloki
- » Dzwonki szczęścia
- » Zabawki
- » Kupony podarunkowe
LAKIER VHT FLAMEPROOF COATING - ŻAROODPORNY SP109
FLAMEPROOF VHT ™ Lakier żaroodporny w sprayu odnowi i przedłuży żywotność każdej powierzchni narażonej na działanie wysokiej temperatury. Ta unikalna matowa powłoka, na bazie silikonowo - ceramicznej żywicy jest szeroko wykorzystywana przez przemysł motoryzacyjny do lakierowania układów wydechowych i przez przemysł lotniczy do silników odrzutowych, oraz innych zastosowań wysoko temperaturowych. Powłoka VHT FLAMEPROOF™ wytrzymuje temperaturę do 2000°F (1093°C) i jest idealna do lakierowania głowic silnikowych, układów wydechowych lub wszędzie tam, gdzie jest potrzebna powłoka odporna na działanie wysokich temperatur.
Przedmiotem aukcji jest lakier żaroodporny firmy VHT SP109, puszka 312g
Przeznaczenie: |
|
Kolor: | CZERWONY MATOWY |
Kod Producenta: | SP109 |
Temperatura: | Odporny na temperaturę do 1093C |
Czas schnięcia: | 30 minut, utwardza się po 24 godzinach |
LAKIER UZYSKUJE SWOJE UNIKALNE WŁAŚCIWOŚCI DOPIERO PO PROCESIE UTWARDZANIA/WYPALANIA:
NA POJEŹDZIE:
b) uruchom pojazd na 10min (praca silnika na wolnych obrotach)
c) wyłącz silnik, studzenie przez 20min
d) uruchom ponownie na 20min (praca silnika na wolnych obrotach)
e) wyłącz silnik, studzenie przez 20min
f) uruchomienie i normalna praca silnika przez 30min.
POZA POJAZDEM:
a) farba musi być całkowicie sucha przed procesem wypalania
b) nagrzewaj element do temp. 121C przez 30min.
c) studzenie 30min.
d) nagrzewaj element do temp. 204C przez 30min
e) studzenie 30min
f) nagrzewaj element do temp. 343C przez 30min
UWAGA: nie należy przekraczać temperatury topnienia lakierowanego elementu.
