- powrót do działu: poradniki i instrukcje do motocykli Harley-Davidson
Oznaczenia / skróty literowe modeli motocykli Harley-Davidson.
Touring | |
Skrót modelu | Pełna nazwa modelu |
FLHR | Road King |
FLHRCI | Road King Classic |
FLHRSI | Road King Custom |
FLHS | Electra Glide Sport |
FLHT | Electra Glide Standard |
FLHTC | Electra Glide Classic |
FLHTCU | Ultra Classic Electra Glide |
FLHTCUL | Ultra Classic Electra Glide Low |
FLHX | Street Glide |
FLHXSE | CVO Street Glide |
FLHTCUSE | CVO Ultra Classic Electra Glide |
FLHTCUTG | Tri-Glide |
FLHTK | Electra Glide Ultra Limited |
FLHTKL | Electra Glide Ultra Limited Low |
FLHX | Street Glide |
FLHXS | Street Glide Special |
FLHXXX | Street Glide Trike |
FLTC | Rubber Mounted Dresser Classic |
FLTCU | Rubber Mounted Dresser Classic Ultra |
FLTR | Road Glide |
FLTRSE | CVO Screamin' Eagle Road Glide |
FLTRX | Road Glide Custom |
FLTRXS | Road Glide Special |
Softail | |
Skrót modelu | Pełna nazwa modelu |
FLST | Softail |
FLSTC | Heritage Softail Classic |
FLSTF | Fat Boy |
FLSTN | Softail Deluxe |
FLSTSC | Springer Softail Classic |
FLSTSE | CVO Softail Convertible |
FLSTSB | Cross Bones |
FXSTB | Night Train |
FXSTC | Softail Custom |
FXSTD | Softail Deuce |
FXSTS | Springer Softail |
FXSTSB | Bad Boy |
FXSTSSE | CVO Softail Springer Screamin' Eagle |
FXCW | Softail Rocker |
FXCWC | Softail Rocker Custom |
FXS | Softail Blackline |
FXSB | Softail Breakout |
FXSBSE | Softail CVO Breakout |
Softail | - Milwaukee (od 2018r.) |
Skrót modelu | Pełna nazwa modelu |
FXFB | Softail Fat Bob |
FXFBS | Softail Fat Bob 114 |
FLSB | Softail Sport Glide |
FLHC | Softail Heritage Classic |
FLHCS | Softail Heritage Classic 114 |
FLFB | Softail Fat Boy |
FLFB | Softail Fat Boy 114 |
FXBR | Softail Breakout |
FXBRS | Softail Breakout 114 |
FXBB | Softail Street Bob |
FLSL | Softail Slim |
FXLR | Softail Low Rider |
FLDE | Softail Deluxe |
FXLR | Low Rider |
FLDE | Deluxe |
FXDR | FXDR 114 |
Dyna / FX | |
Skrót modelu | Pełna nazwa modelu |
FX | Superglide, z kopniakiem |
FXB | Sturgis Belt (80, 81, 82) |
FXD | Dyna Super Glide |
FXDB | Street Bob (Sturgis 1991) |
FXDC | Dyna Super Glide Custom |
FXDG | Dyna Glide / Sturgis |
FXDS-CON | Dyna Convertible |
FXDWG | Dyna Wide Glide |
FXDX | Dyna Super Glide Sport |
FXDXT | Super Glide T-Sport |
FXDF | Fatbob |
FXDL | Low Rider |
FXE | Superglide, Electric start |
FXLR | FX Lower Rider / Evolution |
FXR | Superglide II / Rubber Mount |
FXRS | Low Glide / Low Rider |
FXRS-CONV | FXR Sport Convertible |
FXRT | Sport Glide |
FXRSDG | 1984 Disc Glide / all Chrome package / rare |
FXRP | Police or Pursuit - Defender |
FXRS | FXR Sport |
FXS | Low Rider / Shovelhead |
Sportster | |
Skrót modelu | Pełna nazwa modelu |
XL | Sportster |
XLH883 | Sportster Hugger |
XL883 | Sportster 883 |
XL883C | Sportster 883 Custom |
XL883L | Sportster 883 Low |
XL883N | Sportster 883 Iron |
XL1200 | Sportster 1200 |
XL1200C | Sportster 1200 Custom |
XL1200L | Sportster 1200 Low |
XL1200N | Sportster 1200 Nightster |
XL1200R | Sportster 1200 Roadster |
XL1200S | Sportster 1200 Sport |
XL1200V | Sportster Seventy-Two |
XL50 | Sportster 50th Anniversary Ed. |
XLA | Sportster wybudowany dla armi USA, 1957-1965. |
XLCH | Sportster, Ironhead model z podwyższonymi osiągami |
XLCR | Sportster Cafe Racer, 1977-79 |
XLS | Sportster Roadster |
XR-750 | Sportster, 750cc model wyścigowy |
XR1000 | Sportster, 1000cc z głowicami i elementami silnika XR |
XR1200 | Sportster, 1200cc z głowicami i elementami silnika XR |
V-Rod | |
Skrót modelu | Pełna nazwa modelu |
VRSC | V-Rod |
VRSCAW | V-Rod (240mm tylne koło) |
VRSCB | V-Rod Black Finish |
VRSCD | Night Rod |
VRSCDX | Night Rod Special |
VRSCF | V-Rod Muscle |
VRSCR | Street Rod |
Pozostałe modele | |
Skrót modelu | Pełna nazwa modelu |
XG500 | Street XG500 |
XG750 | Street XG750 |
FLRT | Freewheeler Trike |
FLHTCUTG | Tri Glide Ultra Classic |
FLHXXX | Street Glide Trike |
Kod silnika |
Typ silnika |
EL | Knucklehead 61 kubików |
FL | 74, 80, 88, 107 kubików. W zależności od rocznika może to być silnik Knucklehead, Panhead, Shovelhead, Evo, Twin Cam, Milwaukee-Eight etc. |
FX | 73 kubiki i większe. W tym modele min Dyna. |
G | Servi-Car produkowany w latach 1937 to 1973. GE z elektrycznym rozrusznikiem, produkowany w latach 1963-1973. |
J | F Head |
K | Flathead, side-valve 45 i 55 kubików dedykowany do modeli Sportster |
U | Flathead, side-valve 74 i 80 kubików |
V | Revolution (modele V-Rod) |
VL | Flathead, side-valve 74 kubiki. Produkowany od 1930. |
WL | Flathead, side-valve 45 kubiki. Litera L odnośni się do niskiej kompresji. WL to model cywilny, WLA to model wojskowy używany w czasie II wojny światowej |
XL | Sportster |
* Kopiowanie i rozpowszechnianie treści bez właściwego zezwolenia zabronione. Opracowane na podstawie materiałów ze stron motorcyclestorehouse.nl, dragspecialties.com, customchrome.de, lowbrowcustoms.com, wikipedia.pl