Płyn do czyszczenia gaźnika OP-075

Marka Kleen-flo
Indeks OP-075

Płyn do czyszczenia gaźnika 395ml

21,50 zł
Ilość

Płyn do czyszczenia gaźnika Kleen-Carb OP-075 395ml

Opakowanie 395ml.

Płyn jest dodatkiem do benzyny przeznaczony do szybkiego i skutecznego czyszczenia całego układu paliwowego, szczególnie gaźnika. Usuwa osady, poprawia przepływ paliwa, powoduje lepsze jego spalanie i bardziej efektywną prace. Smaruje i zabezpiecza cały układ paliwowy, minimalizuje ilość nagarów w silniku. Stabilizuje paliwo podczas przechowywania, zapobiega i zabezpiecza przed korozją. Nie zawiera alkoholu metylowego, który mógłby niszczyć części ukł. zasilania. Idealny do pojazdów zasilanych etyliną i benzyną bezołowiową. Bezpieczny dla samochodów z katalizatorem lub systemem turbo. Zastosowanie preparatu przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa. 

(Kleen-flo kat. #675)

www.malyhd.pl

Producent

  • Kleen-Flo Tumbler Industries Limited.
  • 75 Advance Boulevard
  • L6T 4N1 Brampton, Ontario
  • Kanada
  • contact@kleenflo.com
  • (905) 793-4311

Osoba odpowiedzialna

Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa użytkowania części i wyposażenia motocyklowych - układu paliwowego oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR):

1. Wycieki paliwa: Upewnij się, że wszystkie połączenia układu paliwowego są szczelne, aby uniknąć wycieków paliwa, które mogą stanowić zagrożenie pożarowe.

2. Przegrzewanie się układu: Nie dopuszczaj do przegrzewania się elementów układu paliwowego, np. poprzez długotrwałą jazdę w ekstremalnych warunkach, co może prowadzić do uszkodzeń lub pożaru.

3. Nieprawidłowe paliwo: Używaj tylko paliwa zgodnego ze specyfikacją producenta motocykla. Nieprawidłowe paliwo może uszkodzić układ i wpłynąć na bezpieczeństwo jazdy.

4. Uszkodzenia mechaniczne: Regularnie sprawdzaj stan przewodów paliwowych i innych elementów układu. W przypadku zauważenia uszkodzeń, natychmiast wymień uszkodzone części.

5. Samodzielne naprawy: Unikaj samodzielnych napraw i modyfikacji układu paliwowego, jeśli nie posiadam odpowiednich kwalifikacji i narzędzi. Zleć to wykwalifikowanemu mechanikowi.

6. Przechowywanie paliwa: Przechowuj paliwo w bezpieczny sposób, z dala od źródeł ciepła i otwartego ognia, w odpowiednio oznaczonych i szczelnych pojemnikach.

7. Czyszczenie: Podczas czyszczenia elementów układu paliwowego używaj tylko zalecanych środków czyszczących. Unikaj stosowania agresywnych substancji, które mogą uszkodzić delikatne elementy.

8. Utylizacja: Zużyte elementy układu paliwowego, takie jak filtry i przewody, utylizuj zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska.

9. Oparzenia: Podczas pracy z układem paliwowym zachowaj szczególną ostrożność, aby uniknąć poparzeń gorącymi elementami układu lub paliwem.

10. Dzieci i zwierzęta: Elementy układu paliwowego i paliwo przechowuj w miejscu niedostępnym dla dzieci i zwierząt.

11. Oznakowanie: Upewnij się, że wszystkie elementy układu paliwowego są prawidłowo oznakowane, co ułatwi identyfikację i prawidłowy montaż.

12. Instalacja: Powierz instalację i modyfikacje układu paliwowego wykwalifikowanym mechanikom, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie i wiedzę.

13. Wymiana: Regularnie wymieniaj filtry paliwa i inne elementy eksploatacyjne, aby zapewnić prawidłowe działanie układu i uniknąć awarii.

14. Konserwacja: Regularnie przeprowadzaj konserwację układu paliwowego, zgodnie z zaleceniami producenta motocykla.

15. Środowisko pracy: Podczas pracy z układem paliwowym unikaj tworzenia iskier i otwartego ognia w pobliżu. Pracuj w dobrze wentylowanym pomieszczeniu.

16. Ubranie ochronne: Podczas pracy z układem paliwowym noś odpowiednią odzież ochronną, rękawice i okulary ochronne.

17. Gaźniki i wtryski: Dbaj o regularne czyszczenie gaźników i wtryskiwaczy, aby zapewnić optymalne spalanie paliwa i uniknąć problemów z silnikiem.

18. Zbiornik paliwa: Nie przepełniaj zbiornika paliwa. Pozostaw odpowiednią przestrzeń na rozszerzalność paliwa pod wpływem temperatury.

19. Korek wlewu: Upewnij się, że korek wlewu paliwa jest prawidłowo zamknięty, aby zapobiec wyciekom paliwa i dostawaniu się zanieczyszczeń do zbiornika.

20. Przeróbki: Unikaj dokonywania przeróbek w układzie paliwowym, które mogą wpłynąć na jego bezpieczeństwo i efektywność.