Smar do hamulców, tłoczków, OP-054
Pasta serwisowa do hamulców Kleen-flo
Cement do tłumików Kleen-flo.
Opakowanie (tubka) 170g.
Do naprawy starych i montażu nowych układów wydechowych. Testowany do 816°C.
Sposób użycia:
Montaż nowego układu wydechowego: Wszystkie łączenia tłumika posmarować pastą o grubości ok. 0.5 cm od wewnętrznej strony. Zainstalować tłumik w standardowy sposób. Uruchomić silnik na 3 do 5 min, w celu rozgrzania układu wydechowego. Cement powinien stwardnieć po upływie około pół godziny.
Naprawa starego układu wydechowego: W przypadku drobnej naprawy należy wszystkie luźne cząsteczki oraz kawałki rdzy dokładnie usunąć z reperowanej powierzchni i rozsmarować pastę. Jeżeli uszkodzenie jest duże, należy najpierw zakryć je drucianą siatką, a pastę rozsmarować na siatce. Odczekać kilkanaście minut. Uruchomić silnik na 3 do 5 min w celu rozgrzania układu wydechowego. Cement powinien stwardnieć po upływie około pół godziny.
Działa drażniąco na skórę. Działa drażniąco na oczu. W razie konieczności zasięgnięcia porady lekarza należy pokazać pojemnik lub etykietę. Chronić przed dziećmi.
W przypadku kontaktu ze skórą umyć dużą ilością wody. W przypadku dostania się do oczu ostrożnie płukać wodą przez kilka minut. Wyjąć soczewki kontaktowe, jeżeli są i można je łatwo usunąć.
(Kleen-flo kat. #450)
OP-095
www.malyhd.com
Producent Kleen-Flo Tumbler Industries Limited. 75 Advance Boulevard L6T 4N1 Brampton, Ontario Kanada contact@kleenflo.com (905) 793-4311
Osoba odpowiedzialna Kleen-Flo Europe Sp. z o.o. Wielicka 250 30-663 Kraków Polska kleenflo@kleenflo.pl 12 415 02 63
Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:
Pasta serwisowa do hamulców Kleen-flo
1999-2006 Dyna, Softail, Road King, Electra, Touring (oprócz 2006 Dyna)
1996-2010 Softail; 1996-2011 Dyna; 1996-2013 Road King, Electra; 1996-2013 Sportster; 2002-2017 V-ROD
1994-1999 Evo; 1999-2006 Twin Cam (z wykl. 2006 Dyna)
uniwersalne, do kierunków typu bullet
Harley Davidson Formula+