Nowa, czarna, 3 OHM-owa cewka zapłonowa dual fire (standard) produkcji firmy Revtech do motocykli Harley Davidson. Przeznaczona do modeli z elektronicznym zapłonem. Cewka jest w stanie wytworzyć napięcie rzędu 80tys volt.
EU-014
Producent
- RevTech
- Carl-von-Ossietzky-Str. 8
- 55459 Grolsheim
- Niemcy
- info@customchrome.de
- +49 (0) 6721 4007 0
Osoba odpowiedzialna
- Custom Chrome Europe
- Carl-von-Ossietzky-Str. 8
- 55459 Grolsheim
- Niemcy
- info@customchrome.de
- +49 (0) 6721 4007 0
Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa układu elektrycznego, zapłonu w motocyklach, oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR):
* Ryzyko porażenia prądem:
* Nie dotykaj elementów elektrycznych mokrymi rękami.
* Upewnij się, że instalacja elektryczna w motocyklu jest sprawna i zgodna z normami.
* Ryzyko pożaru i wybuchu:
* Akumulator i inne elementy układu elektrycznego mogą zawierać substancje łatwopalne. Unikaj kontaktu z ogniem i iskrami.
* Nie używaj uszkodzonych lub nieszczelnych akumulatorów.
* Nie przechowuj akumulatorów w pobliżu źródeł ciepła lub w miejscach narażonych na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.
* Ryzyko uszkodzenia układu elektrycznego:
* Nieprawidłowe podłączenie lub odłączenie akumulatora może spowodować uszkodzenie elektroniki motocykla.
* Przed rozpoczęciem prac przy układzie elektrycznym odłącz akumulator.
* Stosuj wyłącznie bezpieczniki o odpowiednich parametrach.
* Ryzyko obrażeń:
* Prace przy układzie elektrycznym, zapłonowym powinny być wykonywane przez wykwalifikowany personel.
* Upewnij się, że motocykl jest stabilny podczas wykonywania prac.
* Nosić odpowiednie środki ochrony osobistej, takie jak rękawice i okulary ochronne.
* Zagrożenia dla środowiska:
* Zużyte akumulatory i inne elementy elektroniczne zawierają szkodliwe substancje. Oddawaj je do punktów zbiórki odpadów niebezpiecznych.
* Dodatkowe wskazówki:
* Zapoznaj się z instrukcją obsługi motocykla przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac.
* W przypadku wątpliwości skonsultuj się z wykwalifikowanym mechanikiem.
* Regularnie sprawdzaj stan izolacji przewodów.
* Nie modyfikuj układu elektrycznego, zapłonowego bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.